Garage Door Zone

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Garage Door Zone

Questions & discussions of garage door operator problems and solutions.

Latest topics

»  Can I drive after laparoscopic surgery?
ChatGPT Image peut-il remplacer les concepteurs ? EmptyToday at 6:14 am by mohinisoni

» Förbättra Datatillgänglighet och Kollaboration med ChatGPT Svenska
ChatGPT Image peut-il remplacer les concepteurs ? EmptyToday at 4:27 am by KatarinaHane

» Generate, Download, Enjoy: Beautiful AI Photos from DALL.E for Free
ChatGPT Image peut-il remplacer les concepteurs ? EmptyYesterday at 11:12 pm by Rowazes

» Surprise: U.S. Mail Still Helps Book PR
ChatGPT Image peut-il remplacer les concepteurs ? EmptyYesterday at 7:55 am by smithpublicity

» Mastering the Art of Gaming
ChatGPT Image peut-il remplacer les concepteurs ? EmptyYesterday at 6:46 am by erone

» Why Is Choosing the Right Phone Back Cover Important?
ChatGPT Image peut-il remplacer les concepteurs ? EmptyYesterday at 5:11 am by jenypandya

» Marketing Strategies
ChatGPT Image peut-il remplacer les concepteurs ? EmptyWed Nov 20, 2024 4:14 pm by ThomasYoung

» Cenforce 25 mg: A Gentle Start to Enhanced Men’s Wellness
ChatGPT Image peut-il remplacer les concepteurs ? EmptyWed Nov 20, 2024 7:08 am by irenejoshi1717

» Room GPT: Your AI Companion for Seamless Interior Design
ChatGPT Image peut-il remplacer les concepteurs ? EmptyWed Nov 20, 2024 12:20 am by cabnera

Counter

3 posters

ChatGPT Image peut-il remplacer les concepteurs ?

The author of this message was banned from the forum - See the message
    Blandry123

ChatGPT Image peut-il remplacer les concepteurs ? Empty Re: ChatGPT Image peut-il remplacer les concepteurs ?

Post  Blandry123 Thu Aug 08, 2024 1:00 pm

Bonjour! Je suis également designer et je comprends vos préoccupations. Lorsque j’ai découvert ChatGPT Image pour la première fois, j’ai également pensé que cela pouvait constituer une menace pour notre profession. Mais, après l'avoir essayé au travail, j'ai réalisé qu'il nous complète plutôt qu'il ne nous remplace. Par exemple, je travaillais récemment sur un projet pour une startup et le client m'a suggéré d'utiliser ChatGPT Image pour créer un art conceptuel. Cela a permis d'accélérer le processus dans les premières étapes, mais le travail final a tout de même nécessité l'intervention d'un professionnel. L'outil est bon pour les tâches de base et l'inspiration, mais les projets complexes nécessitent toujours de la créativité et de l'expérience humaines.
    koen69

ChatGPT Image peut-il remplacer les concepteurs ? Empty Re: ChatGPT Image peut-il remplacer les concepteurs ?

Post  koen69 Fri Aug 09, 2024 3:34 am

ChatGPT Image, while powerful, can't fully replace designers. It excels in generating quick visuals but lacks the creative intuition, strategic thinking, and nuanced understanding of brand identity that designers bring. Designers blend technical skills with human emotion, crafting unique solutions that AI can't replicate. AI can assist and enhance design processes but not replace the artistry and depth of youtube vanced.
    . 

Sponsored content

Post  Sponsored content

Current date/time is Sat Nov 23, 2024 10:23 am